17 Mayıs 2014 Cumartesi

Diyarbakır HONDA Plaza Kardelen Otomotiv Şikayeti


İki hafta önce (02.05.2014) aracımdan ses geliyor diye Diyarbakır Honda Kardelen A.Ş.ye gittim. Test sürüşüne çıktık, araçtan ses geldiğini tespit ettiler ve yan kapı kollarını servisten değiştirmeyi teklif ettiler kabul ettim. Geçen hafta çarşamba günü (07.05.2014) aradılar servise gittim kapı kollarını değiştirdiler ancak benim şikayetim araçtan ses gelmesiydi ama sadece kapı kollarını değiştirip şuan yoğunluk olduğunu başka zaman aracımı getirmemi söylediler. Dalga geçer gibi bana (19 mayıs) 12 gün sonra ve servisin kapalı olduğu gün aracımı getirmemi teklif ettiler. Biraz ısrar ettim resmen kovulma noktasına geldim. Gurur kırıcı bir şekilde konuştular. Ayrıca aracımı yıkama sırası gelince zaten 15 dakika bekledim bunun üzerine yarım saatlik çay sigara molası verip karşıma geçip çay sigara içtiler. Honda Türkiyeyi aradım sonuç alamadım.

Enes ÖZCAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder