26 Mayıs 2014 Pazartesi

Avea haksız ücretlendirme uyguluyor

Avea isimli şirketin dakikalar önce beni nasıl mağdur ettiğini ve zor duruma düşürdüğünü sizinle paylaşmak isterim. Blogunuzda da belirttiğiniz gibi hem sorunuma çözüm bulabilir hem de diğer insanların bu operatörü seçmeden iki kez düşünmesini sağlayabiliriz.

Aveanın 19TL'ye Yıkılan Paket diye bir pekti mevcut ve bu paket şunları içeriyor; Avealılarla 1.000 dakika + HER YÖNE 1000 SMS + 1 GB internet. Pakete üye oldum ve Avealı olan kardeşime mesaj çektim ancak bu şirket hattımdaki 1 TL'yi haksız yere düştü dolayısıyla şuan paketi de kullanamıyorum, dışarıdan herhangi bir yeri de arayamıyorum. Bu şirket beni tekrar lira yüklemeye mecbur bırakmaya çalışıyor. Ancak sabah saatlerinde internet paketsiz olarak facebook ve whatsappa girdim, 1 dk içerisinde 19 TL düştüler, 19 TL. Ne yapmışım çok merak ettim 19 TL'lik. Sorsanız binlerce şey söylerler hadi onu geçtim Pazar günü yükleme yaptım, bu sabah 19 TL düştükleri için tekrar yükleme yaptım 20 TL, yine mi yapacağım sırf bunlar 1 TL'mi haksız yere düştüler diye? Ben her ay 50 TL yükleme yapmak istemiyorum bu şirkete ve hakkımı iade eder etmez hattı değiştireceğim. Belki biraz daha fazla öderim ama bu gibi şeylerle uğraşmak zorunda kalmam. Aramam gereken bir sürü yer var ama Avea yüzünden şuan elim kolum bağlanmış durumda. Nasıl onlar 1 TL eksik olunca paket kullandırmıyorsa bende 1 TL mi yedirmeyeceğim.

Saygılarımla,
Dilek Şengöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder