9 Nisan 2014 Çarşamba

Güncel Dijital Teknik Servis Şikayeti

10 Mart 2014 tarihinde ekte belirtilen dilekçeye istinaden, cihazımın garantisinden sorumlu Güncel Dijital Teknoloji Ürünleri Tekstil Gıda ve Dış Tic. Ltd. Şti. firmasına ürünle ilgili problemimi ilettim. 17 Mart 2014 tarihinde firma destek ekibiyle yaptığımız görüşmede cihaz yazılımının güncellendiğini ve kargo içerisinde bulunan Samsung Galaxy S3 cihazıma ait eski ve yeni bataryalarımı Samsung bayisine gönderdiklerini ilettiler. (Ekte 2. ve 3. görüntülerde 3 Mart 2014 tarihinde Turkcell bayisinden 90 TL'ye satın aldığım orjinal Samsung Galaxy S3 bataryasına ait fiş bulunmakta) Şirketten yeni bataryamı geri göndermelerini istediysem de bunun mümkün olamayacagını ilettiler. Talebimi yazılı olarak da paylaştım. Ayrıca eski bataryamda da sorun olmadığı, şikayetimin telefonla ilgili olduğu da tespit edildiğinden eski ve yeni bataryalarımın gönderilmesini talep ediyorum.

İki bataryanın da ömrünün uzun olduğu ve mevcut durumda fıyatlarının da yüksek olduğu göz önüne alınırsa kesinlikle böyle bir duruma razı değilim. Hakkımı da her şekilde arayacağım.

Bu konuda neler yapmam gerekiyorsa bilgilendirmenizi rica ediyorum.

İyi çalışmalar,

BİLGE KANTEN


Güncel Dijital Teknoloji Ürünleri Teknik Servis Şikayet Mektubu



Samsung Galaxy S3 orjinal batarya faturası

Servis teslim fişi ile birlikte fiş ve kart slipi fotokopisini dilekçenize ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder