9 Nisan 2014 Çarşamba

Bellona Mobilya şikayeti

Ürünleri Bellona Denizli Teraspark 4K Mobilya'dan bir buçuk yıl önce aldım. Kitaplık ve tuvalet masası lekeyi hapsediyor, koltuk takımının minderleri ve elyafları pırtladı, elbise dolabımızın yavaşlatıcıları 15 güne bir kopuyor, bazamın demirlerinin boyası dökülüyor ve küf yapıyor.

Daha bir buçuk yıl önce aldığım bu ürünlerden birçok noktada memnuniyetsizliğimiz oldu. Biz Bellona'yı servis ağı ve kalitesini düşünerek almıştık ama şu an pişmanız. Üç aydır servis hizmetinden tam anlamıyla yararlanamadık. Değişim yapılacak ürünler üç aydır doğru düzgün değiştirilemedi. Bazı ürünlerin kullanıcı hatası olduğu söylenip ilgilenilmedi, bazamızın boyası dökülüyor demir küf yapmış servis o şekilde boyanıp halledileceğini söylüyor. Küfün üstünden boya yapacaklarmış yani onu bile değiştirmekten kaçıyorlar. Bununla kalsa gene iyi bazanın işlem kaydını bile oluşturdular mı, bilmiyorum. Bir ürün şikayetiniz varsa ve siz Bellona'dan ürün aldıysanız inanın siz Bellona servis elemanları, danışma hatları, şikayet hatları ve müşteri hizmetlerine sürekli aramak zorunda kalıyorsunuz ve yine de çare olmuyor.

Nail Ceylan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder