2 Mart 2014 Pazar

Ankara Baştuğ Kombi Teknik Servis Şikayeti

1 Şubat 2014 tarihinde kombim arızalandı. İnternetten baktım. Baştuğ Teknik Servis numarası vardı. Bana en yakın olan servis olduğu için aradım. Ertesi gün servis elemanı geldi. Kombinin ana kartını söktü. Daha sonraki gün beni aradılar. Kombinin kartı yanmış, tamir olmuyor, yenisini takmamiz lazim dediler. Ben de tamam dedim, öğleden sonra geldiler. Sarı bir kutunun içinden kartı çıkarttı kombiye taktı. 290 TL para verdim eski bozuk kartı istedim, onu fiyattan düştük dediler. Kombi çalışıyordu. 4 gün sonra kombi bir açılıp, bir kapanmaya basladı. 5 dakika sıcak su veriyor, sonrada kendi kendine kapanıyor.

Cuma günü servisi aradım, durumu anlattım. Tamam gelelim, bakalım dediler. Gelen, giden olmadı. Cumartesi aradığımda ise bugün çok yoğunuz, emniyetin işini yapıyoruz, Pazar günü size eleman yollayacağız dendi. Gelen, giden olmadı. Pazartesi de aynı. Salı günü aradım ama telefonlara bakan olmadı. Bende ki tüm numaralarını aradım en az 50 kere ama telefonlar çalıyor, açan olmuyor. Bu teknik servis beni ve aile bireylerimi mağdur etmiştir. Bu teknik servisten şikayetçiyim.

Ali Kale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder