24 Şubat 2014 Pazartesi

Yemek Sepeti ve Pizza Hut Şikayeti

Yemek Sepeti ve Pizza Hut'ın ayıbı karşısında şok içerisinde kaldım. Yemeksepeti sitesine girip yemek siparişi verecektim ki karşıma bir ekran çıktı. Bu ekranda Pizza Hut'tan 40 TL alışveriş için 25 TL ödeyeceğim yazıyordu. Ben de kabul edip pizza seçimi yaptım ve siparişimi bitirdim. Soframı kurdum kapı çalacak diye beklerken telefonum çaldı. Pizza Hut'dan arıyorlardı. İstanbul'un göbeğinde Ümraniye'nin merkezinde bulunan adresime gelecek olan siparişimi iptal ettiklerini belirttiler. Sebebi ise Pizza Hut'ın adresime servisi bulunmamasıymış. Yemeksepetini aradım onlarda yardımcı olmadılar. Bence bu iki firma ile yapacağınız tüm alışverişler için tekrar düşünün. Müşteri memnuniyeti sıfır.

Ali Kahraman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder