26 Ocak 2014 Pazar

Ankara Honda Plaza Efe sattığı otomobili söz verdiği tarihte teslim etmiyor

Honda Efe Plaza'dan Civic Sedan 1.6 Elegance Otm. Eco model araç satın aldım. Satış temsilcimiz aracın alımı esnasında çok ilgiliydi. Her gün çeşitli bilgiler verirdi. Satışla ilgili işlemleri 31 Aralık 2013 tarihinde bitirdim, bütün parayı yatırarak sözleşmeyi imzaladım. Aracın teslimatını yılbaşından sonra birkaç gün içinde gerçekleştireceklerini belirttiler. Ancak yılbaşından sonra arayan soran olmayınca ben 07 Ocak 2014'te aradım. Bundan sonrası yılan hikayesi. Dediler ki "12 Ocak 2014'te teslim edeceğiz". Teslim etmediler. Aradım tekrar. Dediler ki "bütün araçların teslimatını 15 Ocak 2014'te bitireceğiz, merak etmeyin." Yine teslim etmediler. Aradım tekrar. Dediler ki "17 Ocak 2014'te teslim edeceğiz". Yine sözlerini tutamadılar ve teslim etmediler aracımı. Aradım tekrar. Bakınız burası önemli; söyledikleri tarihte teslim etmedikleri gibi, satış sözleşmesi imzalanıncaya kadar her gün arayan satış temsilcisi beni arayıp teslimatın gerçekleşemeyeceğine ilişkin bir bilgi vermiyor. Her defasında ben arayarak bilgi almaya çalışıyorum. Son aradığımda satış temsilcisi Yetkili Müdürle beni telefonda görüştürdü. Yetkili Müdür 18 Ocak 2014'te teslim edeceklerini söyledi. 18 Ocak 2014 saat 15.30'a kadar aramalarını bekledim. Yine arayan olmadı. Tekrar ben aradım. Ne oldu bizim teslimat bugünde mi olmayacak diye sordum satış temsilcisine. Akşam teslim edeceklerini, arayacaklarını söylediler. Neyse ki akşam 17.30'da daha önce hiç karşılaşmadığımız bir satış temsilcisi aradı. Atilla Bey buyurun aracınızı teslim edeceğiz dedi. Ben bizim satış temsilcisinin neden aramadığını sordum. Onun mesaiyi bitirdiğini ve ayrıldığını söyledi. Sonuç olarak  aracımı ancak 18 Ocak 2014, saat 18.30'da teslim alabildim. Honda Efe Plazanın bu tutumuyla kesinlikle Honda'nın imajına zarar verdiğine inanıyorum. Ben böylesine profesyonellikten uzak bir otomobil plazasından alışveriş yaptığım için çok pişmanım.

 Atilla Başkara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder