15 Aralık 2013 Pazar

Satürn cep telefonu mağazası ve Genpa şikayeti

iPhone 4 olan telefonumu 02.11.2013 tarihinde Satürn (Demirören-Beyoğlu) şubesine arızalı olması sebebi ile teslim ettim. 20 iş günü içerisinde teslim edeceklerini hatta daha kısa bile sürebileceğini, bu sure zarfında şahsıma SMS ile bilgilendirme yapacaklarını söylediler. Fakat 20 iş günü tamamlanınca hiç bir bilgilendirme yapılmamasından dolayı kendim aradım ve telefonumun yenisi ile değiştirilerek mağazaya gönderildiğini söylediler. 30.11.2013 tarihinde gittiğimde telefona sim kartı takıldığında, yeni gelen telefonun da sim kartını okumadığını fark ettim. Müşteri hizmetleri beni 1 saat boyunca beklettikten sonra, orada çalışan bayan tarafından mağduriyetimin giderilmesi yerine akıl verme ve sert üslup şekli ile karşı karşıya kaldım.

Tüketici hakkım olduğunu ve tarafıma yeni telefon verilmesini istemem karşılığında bana Etiler’e gidip GENPA ile benim görüşmemi istediler. Bu nasıl bir müşteri hizmeti anlayışıdır bilinmez tabi. Kendisine karşı da oturduğumu ve gidemeyeceğimi söylediğim zaman ise ‘E o zaman Pazartesi günü gidin’ şeklinde son derece basit bir söylemle karşılaştım. Çalışan bir bayan olduğumu ve Pazartesi günü gidemeyeceğimi bana yeni telefon vermelerini ısrar ile iletmeme rağmen beni orada bekletmeye devam ettiler. Kendilerine tüketici hakkım olduğunu, belirlenen süreyi aşmış olduklarını söylediğimde ise ‘Bir şey olmaz’ şeklinde konuşmalarla karşı karşıya kaldım. Tek istediğim biraz anlayış, belki de müşteri hizmetlerinin asıl amacı ve görevi olan müşterinin mağduriyetini savunmak için yapılacak çaba idi. Satürn Mağazasından ve testten geçirilmeden tarafıma gönderen GENPA’dan şikayetçiyim.

Eda Ertek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder