19 Kasım 2013 Salı

Kitabix Sespa Yayıncılık dolandırıyor

Kapıda satış yapmak için geldi ve satıcı incelemem için kitap bıraktı. 800 TL değerinde olan kitaplar sadece incelemek için olduğu ve prosedür gereği sözleşme imzalamam gerektiği belirtildi. Daha satış elemanın kitapları gelip alabileceğini söylendi. Ben iki gün boyunca aradım Yusuf Bayraktar adındaki satıcıyı, telefonlarıma cevap vermedi. İki sonra telefonuma cevap verdi. Konuştu ama azarlayarak. Sonra tıpış tıpış o parayı ödeyeceksin çaresi yok,  şirketimizin 20 avukatı var dedi. Gülerek, alaycı konuşmasının ardından kapadı telefonu ve ben de 7 gün içerisinde cayma dilekçesini gönderdim şirketine. Hukuki hakkım olan kabul edilmedi deniliyor. Neden diye sorduğumda, söylenilmiyor. Bilmiyoruz hanımefendi diyor firma. Ben dilekçemi kargo, Ptt, fax, mail gibi her yolu deneyerek gönderdim. Lütfen bana yardımcı olur musunuz?

Tuba Nur

Şikayet dilekçenize cayma bildirimi yaptığınız faks, mail çıktısı gibi belgeleri ve satış sözleşmesinin fotokopisini ekleyerek kaymakamlıklar bünyesindeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurun.

22 yorum:

  1. Evet ismi Yusuf Sespa Yayıncılıkta kapı kapı gezip insanları avına düşürüp kandırma görevini üstlenmiştir. Sizde olduğu gibi benim de sözleşmem ellerinde bende cayma ihtarnamem ve dilekçemi gönderdim hala sözleşmemi göndermediler. Bu konuları bir başka şikayet adresinde konu başlığı açıp şikayetde bulunmuştum. Bu yazımı gören Yusuf isminde ki şahıs telefonla taciz edip "sözleşmeni gönderecektim fakat sen şikayet yazısı yazmışsın şimdi göndermiycem, Sen nasıl erkeksin ki benim tatlı dilimden etkilenmişsin vs.vs. " diyerek tacizde bulundu. Dayanamayıp telefonu kapattım. Küfür etsen yarabbi şükür derdi hiç şüphesiz. Aman arkadaşlar çok dikkat edin, başımıza geleni ne kadar çok kişiye anlatırsak o kadar insanlar bilinçlenir. Kapıdan gelen insanlardan hiçbirşey alınmaması gerektiği önemli bir konu. Bu şahsın telefon numarası 0541-7377217

    YanıtlaSil
  2. Evet kitabix sespa yayıncılık ltd şti. yusuf bayraktar tlf numarası aynı ve numaraları genelde benzer numaralar orda ki yeşim hanımın tlf numarasıda aynı cansu hnm numarasıda benzer .. bu köşeyi kim okursa herkez bilinçlenmeli sakın sakın kanmayın doğru türkçe kullandığını sanan byusuf bayraktar yanlış bilgi vermesi ve insanları kandırması doğru değil ...Allah bu firmayı bildiği gibi yapsın madur olan bütün arkadaşlara Allah sabır versin inşallah kapanır bu yer insanımızı kitaptan soğutmasınlar.bilinçli olmadımız için böyle yerler devam ediyor uzun zamandır haktan uzak bi firma

    YanıtlaSil
  3. Kitabix ayni firma bnmde magazama geldii ayni kapidn satis yapmaya calisio ve bn urununistemedgm halde biraktilar denememmi istediler kullanin urunu iade aliyirz hafta geliyz dediler begenmzsenin iade aliyoz dediler ama cok serfszler dogru durust konumuyolr bile ama bn sikayetti olucam bunlardn mahkemeye vericem

    YanıtlaSil
  4. benimde başıma geldi bakanlığa kadar şikayet ettim her yolu denedim ve kitapları iade edip sözleşmemi aldım sonunda kurtuldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl sözleşmnizi geri aldınız yardımcı olabilirmisiniz?

      Sil
    2. aynısı benimde başıma geldi yardımcı olabilirmisin ???

      Sil
    3. Nasıl başardın peki

      Sil
    4. Abiler benim başıma da bu tür olay var nasıl geri kitapları veririm geri yardımcı olun lütfen 14 içinde geri alacağız dediler telefonlara bakan yok..

      Sil
  5. Merhaba benimde kardrsimin basina geldi iki gun once isyerine gelip fatura imzalatmislar sonradan faturayi 500 tl tutarinda doldurup kitaplarla birlikte gondermisler.simdi ne yapmamiz gerekiyo.yoksa bunlar uye falanmi yaptilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde benim de başıma geldi şuan maaş hacziyke 500 yerine 5000 küsür alacaklar elimiz bağlı ve mantığım yetmiyor ne yaomam gerektiğini bilemiyorum

      Sil
  6. YETKİLİLERİN DİKKATİNE ;
    ALDIĞIM KİTABIN İPTALİ İÇİN 2 GÜNDÜR UĞRAŞIYORUM EĞER Kİ GELİP ALMAZ VE SENTİMİ VERMEZSENİZ SİZE NE ÖDEME YAPARIM NEDE KİTAPLARI VERİRİM SUNA HANIM BENİM KİM OLDUĞUMU İYİ BİLİR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuna hanım güzel kandırıyor insanı. Odeme yapmıyoruz bakalım ne yapabilecekler

      Sil
  7. Allah belalarını versin .herkesi dolandırıyolar,Serkan isminde satş temsilcisi dolanyo sakın kanmayın

    YanıtlaSil
  8. dün aynısı benim başıma geldi bu gün aradım iptal edeceğimi söyledim tamam dediler ama inanmıyorum gelipte kitapları iade alsınlar ne yapacağımı şaşırdım.Allah bunların belasını versin yukarıda bi arkadaş sözleşmesini almış kitaplarıda iade etmiş helal olsun bizede doğru yol gösterirmısıniz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşim sakın bekleme hemen kaymakamliga git 14 gün içinde bu işlemi yaparsan almak zorunda zaten. Sakın bosverme

      Sil
    2. Kaymakamlikta ne tür işlem uggulamamis gerekiyor hila hanim

      Sil
  9. Aynısı az önce benimde başıma geldi.Nasıl olsa 7 güniçerisinde iade ederim dedim. Ama şimdi sözleşmeniz henüz bize oluşmadı yada iade departmanı çok yoğun gibi bahanelerle savsaklıyorlar. Üstelik sözleşmeye hediye veriyoruz dediklerini de ekleyip fiyat yazmış alçaklar!Ne yapmalı arkadaşlar bunları lütfen biri yol göstersin!!!

    YanıtlaSil
  10. Bunlar tamamen dolandırıcı arkadaşlar sakın kanmayın 14 gün içinde hakem heyetine başvurun 14 günü geçirmeye çalışıyorlar kanmayın bunlara iade islemi için beklemeyin telefon yeterli değil beni beklettiler 14 gün sonra da iade almıyoruz dediler hakem heyetine gittim sonra ptt den yolladım şimdi bakalım neler olacak ama insanı bir anlık kandiriveriyorlar çevrenizdeki insanları uyarın. En kötüsü ödeme falan yapmayacağım bakalm ne olacak 14 dolmadiysa hemen heyete gidin.

    YanıtlaSil
  11. Beni de dolandırdılar mahlemeye vermişler icraya biri bana yardım edebilirmi lütfen

    YanıtlaSil
  12. Banada yardımcı olun lütfen icraya vermişler hemde uyarı yapmadan ne yapmam gerek ne olur yardım edin

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar Allah belalarını versin beni de dolandırdılar Merve diye bir kız iş yerimi aradı anket yapıyorum dedi 1 hafta sonra geldi 3 koli kitap bıraktı defalarca aradım kitapları almıyorlar biri yol göstersin 1 ay oldu

    YanıtlaSil
  14. Merhaba aynı şeyler bana da oldu aradım gelmediler bir hafta bekledim sonra tüketici hakem heyetine gittim ihtarname gönderdim PTT kargo ile iadeli taahadüdlü sonra aradım kitapları getirmemi yada kargoyla göndermemi istediler bugün kendim götürdüm hem yaptığımız seneti hemde ibraname aldım.

    YanıtlaSil