2 Ekim 2013 Çarşamba

idefix şikayeti

idefix'ten 27.09.2013 tarihinde parasını havale yolu ile ödediğim siparişimden bilgi alamıyorum; çünkü siteleri sipariş takibinden kontrolde hata veriyor. 30.09.2013 tarihinde müşteri hizmetleriyle görüştüm sistemde sorun var deyip oyaladılar, bir daha da  müşteri hizmetleriyle irtibat kuramadım, telefonları açmıyorlar.

Kandırmaya telefonda da devam ediyorlar. Bekleyenler arasında ki sıra numaranız 20 deyip 20 dk bekletip, bekleyenler arasında ki sıra numaramız 4-3' e düşünce telefonu kapatıyorlar. Hem zamanımı hem paramı bir kez daha çalıyorlar. İdefix'e defalarca e-posta da gönderdim ama tabi ki de geri dönüş yok.

Benimle aynı mağduriyeti yaşayan birçok insan var. İdefix'ten bir daha ses çıkacağına inanmıyorum. Ne parayı iade ediyorlar (zaten iletişime geçilmediği için iade talep edilemiyor) ne de siparişi gönderiyorlar. Sistemimizde sorun var demelerine rağmen durumdan haberdar olmayan insanların siparişlerini ve tabi ki paralarını alarak insanları dolandırma suçunu işlemeye devam ediyorlar. İnternet satış sitesinde reklamlarını en iyi şekilde yapıp, diğer insanları da kandırıyorlar.

Bu firmadan şikayetçiyim, kimse güvenip de parasını kaybetmesin.

Ezgi U.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder