4 Nisan 2013 Perşembe

Turkcell Superonline internet şikayeti


Türk Telekom’un "Denemesi Bedava" kampanyasından faydalanıyordum.  Bu kampanyaya göre 1 ay boyunca  TTNET kullanacaktım ve eğer memnun kalmaz isem veya herhangi bir sebep belirtmeden sözleşmeyi sonlandırabilirdim. Ve bunun sonucunda herhangi bir ücret ödemeyecektim. 

Ben bu kampanyadan faydalanıyorken sürekli beni  Turkcell Superonline'dan arıyorlardı. Ve bana onları tercih etmemi söylüyorlardı. Ben her seferinde ret ediyor ve tekliflerini geri çeviriyordum.  Bir gün yine biri Turkcell Superonline'dan aradı. Ve bana kampanyaları hakkında bilgi verdi. Verdiği bilgiler dikkatimi çekti. 

Bahsettiği kampanya aynen şöyle idi:

1 - 8 Mbps kadar Limitsiz 25GB AKK
2 - 6 ay boyunca 9.99TL
3 - 3 ay sonra bulunduğum yere Fiber İnternet altyapısı geleceğinden hiçbir ek ücret ve koşul gerekmeden aboneliğim gerçekleştirilecek.
4 – 3 ay sadece telefon hattım olacak. 3 aydan sonra fiber nete geçeceğim için sabit telefon hattı kullanmama gerek kalmayacak.
5 – TTNET ile olan Denemesi Bedava kampanyası ile ilgili sözleşmemi onlar iptal edecek ve ben hiçbir sorumluluk ve yük altında kalmayacaktım.

Şimdi Turkcell Superonline'nın bana yukarıda bahsettiği kampanya şartlarından hangisi ne kadar yerine getirdi onları anlatayım.



1 - Hız olarak hiçbir sıkıntı yaşamadım gayet memnundum.
2 – Her ay 10 TL civarı bir fatura geliyordu
3 – 3 ay geçtikten sonra Turkcel Süper Online ‘ı aradım oturduğum yere fiber altyapı geldimi,ne zaman gelecek diye sordum, aldığım cevap birkaç ay içerisinde gelecek. Ben oturduğum o yerden taşınana kadar hala fiber alt yapı gelmedi…
Ben bu arada İstanbul Pendik ilçesine taşındım. Turkcell Süper Online Müşteri Hizmetlerini aradım ve internetim için taşıma işlemi yaptırmak istedim. Tabii bu arada verdikleri  sözü tutmalarını söyledim. Yeni internet bağlantımı Fiber internet olarak verilmesini söyledim. Onlarda bunun mümkün olmadığını söylediler. Bende, sizin müşteri temsilciniz beni aradı bana bu olanağın sağlanacağını söylemişti dedim. Onlar ise böyle birşeyin mümkün olmadığını söylediler. Bu nedenle ben mağdur kaldım. Halbuki ben sizin verdiğiniz bu teminatlara kanıp abone oldum dedim ama kimseye sözümü dinletemedim.
4 – 1 yıldan fazla bir süre boyunca sabit telefon kullanmadığım halde internet için sabit telefon hattı bağlamam gerektiğinden aylık yaklaşık 20TL ile 25TL arasında telefon faturası ödedim.
5 – TTNET ile olan sözleşmemin iptalini gerçekleştirdiler. Ama atladıkları bişey vardı TTNET sözleşmeyi abone dışında biri yada kurum yaparsa cezai işlem uyguluyordu. Turkcell Superonline bunu bana söylemedi. Ve bundan dolayı Turkcel Superonline'nın yaptığı iptalden dolayı TTNET bana 72TL cezai işlem uyguladı. 

Şimdi gelinen durum nedir?
Turkcell Süper Online bana söylediği Fiber internet sözünü yerine getirmediği için ben internet bağlantımı iptal ettim ve modemlerini iade ettim. Sözleşmeyi iptal ettiğim için Turkcell Süper Online bana 350 TL civarı bir cezai ücret istedi bende bunu ödemeyeceğimi söyledim ve ödemedim de. Şu an da Turkcell Süper Online beni icra ile tehdit etmekte ve benim 350 küsür TL olan borcumu 750 küsür TL olarak istemekte. Aksi halde icra işlemi yapılacak diye diretmekte.
Hem ayrıca Turkcell Süper Online ‘nın sebep olduğu TTNET sözleşmemin iptali sebebiyle de TTNET’e ceza ödedim.

Ben Turkcell Süper Online Müşteri Temsilcilerini aradığımda yapacak bir şey olmadığını söylüyorlar bana. Müşteri temsilcilerinin yaptığı konuşmaların hepsinin ses kaydının tutulması gerekmiyor mu? Neden tutulmuyor ya da tutuluyorsa benim ses kaydımı neden vermiyorsunuz?
Beni kim abone yaptıysa cezayı da fazlasıyla onun çekmesi gerekiyor. Kafasına göre bana kampanya koşulu söyleyemez ya da söyleyememeli. 

Bir vatandaş olarak şimdi benim bu mağduriyetlerimi kim karşılayacak?

Ayetullah AKAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder