13 Nisan 2013 Cumartesi

Digiturk reklamlarda yanıltıyor

2012 yılı içerisinde cep telefonundan aranarak Digiturk kampanyası hakkında bilgilendirildim. Arayan temsilci kampanya içeriğini anlattı ve bir yıl ayrılmama taahhüdü vererek kampanyaya katılmam halinde bir yıl boyunca Digiturk+ özelliğinin ücretsiz olacağını söyledi. Diğer şartlarında uygun olması nedeniyle kabul ettim. Interset sitesinden de kamoanya detaylarını inceledim. Kampanya şartları dedikleriyle uyuşuyordu ve web sitesinde de Digiturk+ özelliğinin bir yıl boyunca ücretsiz olduğu özellikle vurgulanıyordu. Daha sonra eve gelen servis Digiturk kurulumunu yaparak bana bir çok sayfadan oluşan sözleşmeyi imzalattı. 2013 yılına kadar faturalar kampanyada bildirilmiş olan tutarlar kadar geldi. Fakat 2013 yılından itibaren faturalara Digiturk+ özelliği için ek ücret eklendi. Bu konu hakkında yapmış olduğum itirazlara “imzaladığınız sözleşmede de belirtildiği gibi Digiturk+ size sadece yıl sonuna kadar ücretsizdi” dediler. Digiturk’un web sitesinde şu andaki kampanya reklamlarında bile halen bir yıl ücretsiz diye yazıyor. Bunu söylediğimde bana web sitesindekinin farklı bir kapanya olduğunu söylediler. Bana anlatılanla arasındaki tek fark Digiturk+’ın yıl sonuna kadar olması gözüküyor. Çünkü kampanyanın geriye kalan her şeyi aynı. Size de ekte şu andaki web sayfasında olan kampanya ilanını gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder