5 Mart 2013 Salı

Teleservice garantisi devam eden telefonun tamiri için 910 TL istedi

Blackberry 9800 tourch marka telefonun garantisi devam etmekte iken "ekran kararması" şikayeti ile yetkili servis olan Teleservice ilgili birimine teslim edilmiş. Telefonun arızasının giderilmesi için 910 TL ücret talep edilmiş. Garantili bir telefonun tamiri için ücret talep edilmesi gerçekten ilginç. Ücret talep etme gerekçeleri ise telefona yapıldığı varsayılan yetkisiz müdahale. Oysaki telefon doğrudan yetkili servise teslim edilmişti.




02.03.2011 tarihinde Ahmet Muharrem ACAR isimli kişi 2 yıl garantisi olan Blackberry 9800 tourch model telefonu Okyanus elektrik San. Tic. A.Ş. Hamidiye Caddesi No:31 Sirkeci-Eminönü adresinden almış ve daha sonrada satmış. İçerenköy Mahallesi Sonbahar Sokak No:29/B Ataşehir/İstanbul adresindeki Bekir AYTEN'e ait Umut İletişim'den 2011 senesi Eylül ayında ben 2. el olarak satın aldım. 6 ay gibi kısa bir süre kullanılmıştı. Dolayısıyla garantisi devam ediyordu. Daha sonra 18.06.2012 tarihinde arızasından dolayı telefonu aldığım Umut İletişime götürdüm. Ekte sunduğum servis formunda belirttikleri gibi "ekran görüntüsü gidiyor, kameranın üstünü bir parça kapatmış, ön panel üretim hatası olarak soyulma yapmış, kapak değişecek ve diğer hatalar da düzeltilecekti". Telefonum 2 aya kadar yakın serviste kaldı. Arızaları düzelmek bir yana daha da çoğaldı. O sıralarda öğrenci olduğum için telefonumla ilgilenemedim. Daha sonra Umut İletişim'e gittim. "Garage Mobile kapandı. Onun yerine Blackberry marka telefonlarla, Teleservice ilgileniyor dendi. Ben de telefonumu evime yakın olan Maltepe Teleservice müdürlüğüne yolladım. Eski arızalarla artan arızaları bildirdim. 12.02.2013 tarihinde Teleservice'den gelen irsaliye de tamir açıklaması bölümünde "cihazınızda yetkisiz müdahale tespit edilmiştir", arıza bölümünde de benim ilk servise gönderdiğim ve üretim hatası olarak kendilerinin belirttiği şikayetlere Garanti Bankası Altunizade Şubesi TR590006 nolu hesaba 910.00 TL yatırmamı istiyorlar. Zaten telefon garanti dahilinde ne parası istediklerini anlamadım. Telefonun yenisi o fiyata. Kaldı ki telefonuma garanti yeri dışında hiç kimse müdahale etmedi. Bu kendilerinin uydurduğu bir yalan. 2 sene dolmadan aynı arızaları devam ediyor. Bu durumda ben telefonumun ücretini veya aynı marka yeni bir telefon istiyorum. Sizden istirhamım ilginizi rica eder saygılarımı sunarım.

Yıldız Atay
Maltepe Teleservice Müdürlüğü'ne verilen şikayet dilekçesi

Blackberry 9800 Cep Telefonu Faturası

Teleservice Raporu - 910 TL tamir ücreti isteniyor

Umut İletişim Servis Formu

Teleservice'e onarım için Yutkiçi Kargo ile gönderilen telefon 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder