12 Mart 2013 Salı

Kuşadası Club Prestige ve Club Holiday Şikayeti

Merhabalar,
2003 yılında üye olduğumuz Kuşadası Davutlar civarındaki Clup Prestige adlı tatil köyünden peşin olarak  13.000 Euro değerinde yılda bir hafta ve yüksek kırmızı diye adlandırdıkları 28.hafta Aqua evlerinde bir daireyi 99 yıllığına satın aldık. “Yatırım amaçlı kullanabilirsiniz,istediğiniz zaman satabilirsiniz” şeklinde vaatler verdiler. 2 yıl faydalandıktan sonra satma kararı aldık. Satış parası olarak bizden 300 euro para alınmasına rağmen satış işlemini gerçekleştirmediler.


Araştırmalarımıza rağmen hiç kimse bilgi vermemiş her telefon bir başka kişiye yönlendirilerek yanıtsız kalmıştır. Satış veya devir işlemi için muhatap bulunmamıştır. Tatil rezervasyonu için her yıl Mart ayında arayarak rezervasyon tarihimiz olan 28.hafta için aidat ödeyip ödemeyeceğimiz sorulmuştur. Aidat ödemediğimizde tatilden faydalanamıyorduk ve tatile gitmeyeceğimizi söylememiz halinde bize ait hafta kendileri tarafından bir başka aileye kiraya verilmiş ve geliri yeni adı ile Clup Holiday olan tatil beldesi tarafından alınmıştır.

Kendilerinden hiç bir yıl kira bedelini talep etmememize rağmen ve satış parasını peşin ödediğimiz, satın alırken 13000 euro değerinde para yatırmamıza rağmen geçtiğimiz hafta bir avukattan icra belgesi gelmiştir. Bizi 4500 TL  aidat borçlusu göstermişler.

Yıllık aidat ödemelerimi yapmadılar gerekçesi ile bizi avukata ve icraya veren bu kişiler 99 yıllık satın aldığım dairemi kullanmalarına ve bedelini ödememelerine rağmen, satış parasını alarak yardımcı olmamalarına rağmen beni mahkemeye verme hakları var mıdır?

Ben yatırmış olduğum toplu para ve satış için aldıkları ücreti kendilerinden nasıl alabilirim? Tatil beldesine üye olduğumuzdan bu yana ödediğimiz tüm dekontlar ve sözleşmeler,tapu bizde mevcuttur.

Pınar Koçak

Şikayetiniz ile ilgili olarak Tüketici Mahkemesi'ne başvurmalısınız. Ayrıntılı bilgi için lütfen Alo 175 tüketici hattını arayınız.

4 yorum:

  1. Biz de aynı durumdayız. Bir çözüme ulaşabildiniz mi?

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı konudan mağdurdum. Onlar icraya verince ben de onları mahkemeye verdim. 3 yık sürdü ve kazandım ama paramı alamıyorum malesef.

    YanıtlaSil
  3. Ben de aynı konudan mağdurdum. Onlar beni icraya verince ben de onlara karşı dava açtım ve kazandım ama paramı alamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Serpil hanım biz de aynı durumdayız şu an sürekli arayıp hiç kullanmadığım yere aidat yoksa icraya vwricez diyorlar.. Paranızı geri alabildiniz mi

    YanıtlaSil