21 Şubat 2013 Perşembe

Hoover çamaşır makinesi şikayeti


Merhabalar
Hoover marka bir çamaşır makinesi aldık süper sessiz diye. Ancak Makineyi aldığımız günden itibaren sorun yaşadık. Defalarca eve servis geldi, baktı, gitti. Her seferinde de servis fişi bırakmadı. 2 kez de parça değiştirdi. 4-5 kez de makineyi evden alıp götürdü. Biz size döneceğiz dediler, bizi oyalayıp durdular. Daha borcu 2 ay önce bitti ama makine felaket. Su almıyor, çamaşırları temiz yıkamıyor ve oturduğum binayı rahatsız edecek şekilde çok yüksek ses çıkarıyor. En son servis bize tamam arızalı, değişim talep edeceğiz dedi. Fakat bugün arayıp 1 sene içinde 3 defa parça değişmediği için iade alamıyoruz dediler. Şikayetçiyim bunlardan. Yardımlarınızı rica ediyorum. Teşekkürler.

Ebru Karadeniz



Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14 maddesi şöyle diyor:

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...