3 Şubat 2013 Pazar

galaxymarket.org şikayeti

Facebook’taki reklamlara aldanarak alışveriş yapmayın!

17/01/2013 tarihinde Facebook’taki Reklamlar ve Sponsorlu Haberler köşesinden www.galaxymarket.org web sitesinden aldığım Samsung Galaxy S3 cep telefonu sipariş verdim. 17/01/13 tarihin de ürün Ptt Kargo ile 500 TL ödemeli olarak bana teslim edildi. Divriği Ptt Kargo memuru karşısında gelen kutuyu açtım ve gelen telefonun ekran camının kırık olduğunu gördük. Sitedeki telefon numarası ile irtibata geçerek gelen ürünü geri Kızıltoprak Ptt Kadıköy-İstanbul Ptt Şubesine göndermemizi istediler gönderdik. Divriği Ptt müdürü bu duruma tutanak tutarak imza altına topladı. Tutanağın bir nüshası bana diğerini de kargo paketi üzerine koyularak alıcıya gönderildi. 17/01/13 tarihinden bu güne kadar ne ürün ne de para iadesi yapılmadı. Bu durumu site üzerindeki telefon numaralarını arayarak defalarca bildirdim ancak şikayetimi dikkate almadılar ve hakaret ederek telefonu kapattılar. Yöneticilerin bu davranışı beni çok üzdü. Bu firmadan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

Ömer Karaca

Facebook reklamlarını kullanarak geniş kitlelere ulaşma imkanı yakalayan dolandırıcılardan biri gibi görünüyor bu işleri yürütenler. www.galaxymarket.org internet sitesini inceledik ancak hangi şirket adına çalıştıkları, banka hesap numaraları, adresleri gibi güven geren hiç bir bilgi yok. Tüketici sorunları hakem heyetine başvuramazsınız, çünkü alışverişi hangi şirketten yaptığınız bile belli değil. Lütfen en kısa sürede savcılığa suç duyurusunda bulunun. Dolandırıcılar mutlaka sizin gibi yüzlerce kişiyi dolandırmıştır. 499 TL'ye Samsung Galaksy S3 olur mu hiç? Lütfen hakkınızı arayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder