29 Ocak 2013 Salı

Vodafone Net Ne Hizmeti Veriyor Ne İptal Ediyor Fatura Gönderiyor!


Şirketler gider mersine bizim biri adsl internet gider tersine. Sayın yetkililer insanı yol kenarında yanıltır 3 dakikada müşteri yaparsınız iptali için insanları süründürürsünüz. 2 yıllık 16gb kadar sınırsız sözleşmesi yaptırdım. Başka bir yere taşındım. Taşındığım yerde hizmetlerinin 4gb den fazla olmadığını söylediler. Şartları yerine getiremediniz sözleşmenizi tek taraflı feshedin dedim. İki hafta sorun çözeceğiz dediler sesleri bile çıkmadı.onlarca defa aramam saatlerce görüşmem oldu. 

Sonra bağlayın dedim 59 TL öderken şimdi 55 TL ödetiyorlar. Sözleşme yaptım iptal edin dedim paket değişikliği sürüyor edemeyiz dediler. Bize kimlik ve dilekçe ile başvurun dediler. Bağlantım hala kopuk yani 14 Kasımdan beri faturam ödenmesine rağmen hala interneti ne kullanıyorum ne kapatıyor.

Resul Yüksel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder