5 Ocak 2013 Cumartesi

Samsung WAVE S8530 cep telefonu şikayeti

Samsung hatalı üretilmiş olan WAVE S8530 model cep telefonumu 4 kere servise gitmiş olmasına rağmen geri iade almıyor! Telefonum çekiyormuş gibi görünmesine rağmen hiçbir şekilde çekmiyor, arayana hep kapalı görünüyor. Ulaşmak mümkün değil. Acil durumlarda da bana kimse ulaşamıyor. Telefonumu teknik servise gönderdim. Yazılım yükleyip geri göndermişler. Telefonu açtığım anda aynı sorunu tekrar yaşadım ve servise tekrar gönderdim. Yine yazılım yüklemişler ana kartı değiştirmişler falan. Aldığımda yine aynı sorunlar, servise geri göndermeler vs vs...  Samsung da satış sonrası hizmet diye hiçbir şey yok. Müşteri hizmeti diye bişey yok. Müşteri hizmetleri de aynı. Kesinlikle yardımcı olmuyorlar, hatta sizi azarlıyorlar bile. Bir çalışanı farklı söylüyor, diğer çalışanı farklı söylüyor. Ben böyle adı sanı duyulmuş bir firmanın bu kadar ucuz hizmet sunduğunu bilmiyordum. Bilseydim kesinlikle uzak dururdum, ürün almazdım. Anlaşılan o ki; büyük markaların satış sonrası hizmet kalitelerini araştırmadan ürün almamak gerekiyormuş. Güvenmekle hata yapmışım. Ben cep telefonu falan istemiyorum bana paramı geri iade etsinler.

Adnan Yalçın


1 yorum: