20 Ocak 2013 Pazar

Calvin Klein çanta şikayeti

31.12.2011 tarihinde İstanbul Ataköy A Plus'taki Calvin Klein mağazasından aldığım çantanın kayış kısmında kopmalar, açılmalar oldu. Ayrıca üzerindeki deri bir kaç yerinden atmaya başladı. Ürünü aldıktan 3-4 ay sonra bu sorunlar başlamıştı. Fakat küçük küçük başlayınca önemsemedim. Ama kısa sürede daha kötü hal aldı. Ürünü 13.10.2012 tarihinde mağazaya götürdüm. İnceleme için göndereceklerini ve en geç 1 ay içinde elimde olacağı bilgisini verdiler. 1 ay geçtikten sonra aradım ve beni Calvin Klein markasının Türkiye temsilcisi olan Çiçek İç Giyim Tic. San. A.Ş. ye yönlendirdiler. Buradan ürün inceleme sorumlusu Sebahat hanım ile görüştüm. Ürünü incelemeye aldıklarını ve 1 hafta, 2 hafta gibi süreler veriyordu. Fakat tekrar geri dönüş olmayınca aradım. Kendisi yine "İthal ürün olduğu için tadilatı uzun sürebilir dedi" ki başta böyle söylemediler. İthal ürün olduğu zaten belli, ona göre bir süre verseydi. Tutarsız konuşmaları oldu sürekli. Bir kaç kere aramamdan sonra ürünü işi bitince adresime teslim edeceklerini söylediler. Daha sonra mesaj geldi. 3 ay gibi bir süre sonunda "Ürününüz hazır, alabilirsiniz." diye. Gidip ürünü aldığımda tadilat yapıldığı söylenilen yerlerin Calvin Klein gibi bir markaya yakışmayacak şekilde yama gibi tadilat yapıldığını gördüm. Tüm sorunlar giderilmemiş. Üzerindeki atmalar halen duruyor. Kayışı da 1 ay bile kullanmadan tekrar eski hale gelecek durumda. Mağazadan çantayı teslim almadım. Sorunlu yerleri gösterdiğimde bana hiç bir şey diyemediler, çantaya bakıp durdular. Sorunu Sebahat hanıma ileteceklerini söylediler. Sorun olunca ürünümüzün arkasındayız diyen satış temsilcisinin bana kullandığı ifade "Biz sorumlu değiliz, Sebahat hanımla konuşun." oldu. Bir satış temsilcisinin işi, ürünü satana kadar mıdır? Bu kelime, karşısında sorunu olan bir müşteriye kullanılamaz. Mağaza da sadece Seda hanım bana geri dönüş yaptı. Kendisine teşekkür ediyorum. Diğer kişiler sorun karşısında geri çekildiler. Uğraşmadılar. Sebahat hanımı aradığımda ürünü kesinlikle değiştiremeyeceklerini, tadilat yapılabilecek yerleri onarabileceklerini söyledi. Kısa bir sürede çanta nasıl bu duruma gelir dediğimde hiçbir cevap veremedi. Yapamayız demekten başka hiçbir çözüm bulamadı. Aylar sonra teslim ettiği yama şeklinde tamir edilen, 1 ay sonra tekrar aynı sorunların yaşanacağı çantayı üzerimde bıraktı. Ürününüz sorunluysa geri almıyor musunuz dediğimde, "ancak tadilat yapabiliriz" dedi. Tadilatın bile düzgün yapılmadığı bir çanta karşısında bunu söylüyor.

Kesinlikle Calvin Klein markasının imajını zedeleyen bir müşteri temsilcisi ile karşı karşıyaydım. Bu yüzden bir daha bu markadan hiçbir şey almayacağım ve etrafımda sürekli kötü reklamını yapmaya devam edeceğim. Alan herkese engel olacağım. Gerekli her yere yazılarımı yazmaya devam edeceğim. Daha bir çok konuşma geçti, tartışmalı bir şekilde fakat bu kadarını yazıyorum. Siteden baktığımda başka kişiler tarafından da yazılan şikayetler olduğunu gördüm. Umarım bizden başkası bu şekilde sorun yaşamaz. Ama Sebahat hanım olduğu sürece bu sorunlar devam edecek gibi görünmüyor. Çözüm üretmeyen, yaptığı çözümde geçici olan, müşteriye yardımcı olamayan kişiler oldukça bu kötü reklamlar devam edecek. Daha üst düzeyde kişiler markalarının arkasında duracak mı göreceğiz. Bizim için sorun yok, başka markadan alırız. Ama kötü reklam yapacak kişileri arttırırlar böyle giderseler.

Şikayetim yeterince dikkate alınmayıp, çözüm üretilemediği için Calvin Klein markasından şikayetçiyim.

Ruken Bozdağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder