5 Ocak 2013 Cumartesi

Bonprix şikayetleri bitmiyor ama Bonprix şikayetleri dikkate almıyor

Merhaba ,
6 Aralık 2012 tarihinde Bonprix internet alışveriş sitesinden kredi kartına taksitle alışveriş yaptım. 1 adet çizme ve 1 adet etek toplam 130 TL ödedim. Aradan 29  gün geçmesine rağmen ürünlerim bana ulaşmadı. Sitede ise 14-21 gün içinde teslimat yazıyordu. Defalarca mail yolladım ve yanıt alamadım. Ayrıca sitedeki telefon numarasına telefon ettim. Siparişiniz teyit alınmıştır. Ocağın ilk haftası elinizde olacaktır dendi. Ama ulaşmadı. Kaç defa internet sitelerinden alışveriş yapmama rağmen ilk defa böyle bir siteyle karşılaştım. Bunun şikayet mercisi nedir? Yaptırımı yok mu?Alışveriş siteleri denetlenmiyor mu? Lütfen yardımcı olur musunuz? Okuduğuma göre bir çok kişi Bonprix'ten şikayetçi.

Çok teşekkürler.

Tülin URKUN

Şikayetinizle ilgili olarak tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak hakkınızı aramanız gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder