5 Ocak 2013 Cumartesi

Aviva sigorta şikayeti

2009 yılında yaptığım kazadan sonra aracım perte çıkmış ve raporları alınmıştı. Karşı tarafın maddi yüklerini sigorta şirketim Aviva sigorta ödeyecekti fakat 4 ay önce gelen haciz kararına şok oldum. Faizleriyle beraber  80.000 TL ödemek zorunda bırakıldım. Sebebi ise 22 yıllık ehliyetim olmasına rağmen sigorta şirketi beni ehliyetsiz göstermiş ve bu meblağı benden almak istiyor. Ailevi sebepler ve tayinlerim yüzünden mahkeme celbi bana ulaşmadı. Fakat 4 sene boyunca bana ulaşamayan aviva sigorta hemen icra için ulaştı. İcra iptal Davası açmama rağmen biriminizdeki çalışanlar davamı kabul etmedi. Bunun hak düşürücü bir zaman aşımı olduğunu biliyorum. Fakat hangi kanunda haksız bir olayın sonucunu masum insanlar öder. Ricam başıma gelenlerin tüm tüketicilerin bilmesi ve bilinçlenmesi.

Saygılar
Gökhan Türkmen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder