24 Temmuz 2012 Salı

Turkcell şikayetleri dikkate almıyor!

16 Temmuz 2012 tarihinde ben ve eşim numaramızı Turkcell'e taşımak üzere bir Turkcell İletişim Merkezi'ne (TİM) gittik. "Her Yöne Minik Paket" faturalı tarifesinin bize uygun olduğunu düşündük. Çünkü bize verilen bilgide, reklam afişlerinde ve turkcell.com.tr'de bu paket kapsamında 12 aylık sözleşme imzalarsak, aylık 21 TL karşılığında her yöne 500 dakika konuşma hakkımız vardı. Bu bilgiler ışığında sözleşme imzaladık. Ancak ne yazık ki numara taşıma işlemi gerçekleşip, yeni sim kartlarımızı taktığımız ilk gün yani 20 Temmuz 2012 tarihinde aldığımız mesaj bizi büyük hayal kırıklığına uğrattı. Mesajda aylık paket ücretimizin 26 TL olduğu yazıyordu. Hemen internet sitesindeki bilgileri inceledim. Oradaki bilgiler de güncellenmişti. 20 Temmuz itibariyle paket ücreti 26 TL olmuştu. Hemen 532 Turkcell müşteri hizmetlerini aradım ve itiraz ettim. Ancak ne yazık ki şikayetimi ciddiye almadılar. Yapabileceğimiz bir şey yok, dilerseniz faturanıza ek 3 TL karşılığında aylık 800 dakika konuşma ve haftada 2 gün bedava konuşma verelim dediler. Kabul etmedim. Ertesi gün internet sitesini incelediğimde numarasını taşıyanlar için tarife ücretinin 25 TL olarak güncellendiğini gördüm.

Anlık fiyat politikası bu olsa gerek. Biraz pazarcı mantığı. Satılmazsa fiyatı düşür, satılıyorsa fiyatı yükselt. Çok ayıp gerçekten. Turkcell için profesyonel bir pazarlama olabilir ama tüketiciyi hiçe sayan, yanıltan yani dolandıran bir anlayışı kabullenemeyiz. Turkcell kurumsal bir hizmet anlayışı maalesef sergileyememiştir. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince bu bir ayıplı hizmettir. Ben gereğini yaptım. Turkcell'e hemen ayıbı bildirdim. Ancak ciddiye almadılar. BTK'ya şikayet ettim ama henüz oradan da bir sonuç çıkmadı. Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Bu ayıplı hizmet karşısında ayıp oranında bedel indirimi istemiştim ve şimdi sözleşmenin feshini düşünüyorum.

Lütfen yorum yazarak ve bu şikayeti tavsiye edip, paylaşarak destek olun ki Turkcell gibi büyük olduğunu düşünen firmalar sayemizde büyüdüklerini hatırlasınlar!

Kadir Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder