20 Temmuz 2012 Cuma

Kontör Çetesine 1 Liralık Tuzak

Emekli öğretmen, 1 liraya dolandırıcıları faka bastırdı. İşte o akıl almaz oyun.
Savcı, emniyet müdürü demeden vatandaşları soyan kontör dolandırıcıları, bu kez baltayı taşa vurdu. Kırşehirli emekli öğretmen 1 liraya dolandırıcıları fena faka bastırdı...
Emekli öğretmen, dolandırıcıların hesabına 1 lira yatırdı. Parayı çekmeye gelen zanlıları polis kıskıvrak yakaladı.

Kırşehir'de yaşayan emekli öğretmen A.B kendisini dolandırmak isteyen kontör çetesine akıl almaz bir oyun oynadı. İddiaya göre olay şöyle gelişti: Şanlıurfalı kontör dolandırıcıları, cep telefon undan polis rolünde ulaştıkları emekli öğretmen A.B'ye, "Telefon numaranız suç örgütü tarafından kullanılıyor. Şahısların yakalanması için acilen para göndermelisiniz. Soruşturma bitince paranızı tekrar hesabınıza yatıracağız" dedi.
Konuşma sırasında, telefondaki kişilerin dolandırıcı olduğunu anlayan emekli öğretmen, inanmış numarası yaparak, "Çok korkuyorum beni hapse atacaklar.Hemen parayı yatıracağım" diyerek hesap numarası istedi.

Polis Pusuya Yattı 
Kurbanlarını tuzağa düşürdüklerine inanan kontör vurguncuları, İzmir Buca'da bir bankada kendi isimlerine açtıkları hesap numarasını verdi. Öğretmen önce hesaba 1 lira yatırdı, ardından da karakola ihbarda bulundu. İhbarı değerlendiren Kırşehir polisi durumu İzmir polisine bildirdi. Harekete geçen asayiş ekipleri, banka önünde nöbete başladı.
Zanlılar parayı çekmek için geldiklerinde suçüstü yakalandı. Gözaltına alınan iki tokatçı, soruşturmanın ardından sevk edildiği adliyede çıkarıldıklarımahkemece tutuklandı.

"Başıma Geleceğini Biliyordum" 
Kontör çetesini tuzağa düşürüp hapse attıran kahraman öğretmen A.B. vatandaşların dikkatli olmasını istedi. A.B, "Her gün gazetelerden bu tip haberleri okuyoruz. Bir gün beni de ararlar mı diye hep düşündüm. Aklıma gelen başıma geldi. Ama insana telefon geldiğinde şaşırıyor. İlk 20 saniye olayı anlayamadım. Heyecanlanmadan planımı uyguladım. Yakalandıklarını öğrenince çok sevindim" dedi.

Kaynak: Bugün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder